13 en 14 April Samenvatting

15 april 2017 - Philippine, Nederland

De eerste wasjes zitten in de wasmachine en het eerste eten is gekookt. Kortom we zijn weer thuis.

13 April onze laatste hele dag hebben relaxen op Jungle Beach doorgebracht. s middags hadden we een heftig onweer dus alle tijd om onze koffers te reorganiseren en alle kadootjes een plekje te geven. Het was zulk noodweer dat de eigenaar besloot om voor ons en een duits stelletje uit het hotel kottu rotti te halen. De snackbar in Sri Lanka. Deze hebben we gezellig met zijn vieren onder het genot van een biertje genuttigd.

14 april om 12 uur opgehaald door de chauffeur en die heeft ons naar het vliegveld gebracht. Onze vluchten liepen geheel volgens plan niet zo luxueus en royaal als onze heen vlucht maar verder ok. Ongeveer 24 uur later waren we in Philippine.

We hebben een hele mooie reis gehad en we kunnen Sri Lanka dan ook heel erg aanbevelen. Het is een erg afwisselend en mooi land. De mensen zijn vriendelijk en de taxi's zijn erg makkelijk ofwel online of ter plaatse, meestal via het hotel of de guesthouse, te regelen. Wel altijd eerst even de prijs afspreken.

Ik heb weer met veel plezier deze blog gemaakt. Op naar de volgende  :)

1. P . Saman:
    15 april 2017
    Welkom terug in Philippine. Na zo'n vakantiereis is het bij thuiskomst even wennen aan de ,, nieuwe " toestand. Komende tijd rustig na genieten. Gr. Piet.