miami dag 1

2 juni 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

2 juni
Onze eerste dag in Miami.
Vanmorgen hadden we voor de eerste keer geen ontbijt bij ons hotel. We vonden 25 dollar per persoon een beetje overdreven. Toevallig hadden we gisteren een leuk tentje gezien om wat te ontbijten. Koffie en een croissant. We namen 1 croissant want ze zagen er nogal groot uit. Nou groot was niet overdreven ik denk dat er een heel pakje boter in zat. Dat was een ontbijtje voor een hele dag. Daarna lekker naar het zwembad geweest en toen nog wat aan het strand gelegen.
s Middags hebben we de bus naar South Beach genomen want gisteren was ik zo slim geweest om op mijn slippers naar lincoln road te lopen, resultaat een hele boel blaren. Niet meer op mijn mooie ralph lauren slippers lopen dus. Dan maar met mijn gympen onder mijn jurk.
Niet echt Miami Beach hoor. De dames lopen hier allemaal piekfijn gekleed op hoge hakken. S middags over de Ocean drive gelopen. Daar zie je nogal wat dure snelle auto's voorbij komen. Vanavond nog in een peruviaans restaurant gegeten.
Morgen onze laatste hele dag. Nog een dag genieten van het super mooie weer hier.

1. Anick:
    3 juni 2016
    Mooi uitzicht vanaf het dakterras!! En dat Peruviaans eten ziet er ook niet verkeerd uit!