Laatste dag Miami laatste dag USA

3 juni 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

3 juni
Vanmorgen besloten om onze vakantie in stijl uit te racen.
We gaan een speedboot toer doen. Je hebt hier allerlei boottochtjes om de baai met de super dure huizen van bekende eigenaren. Wij kiezen voor de versie met een speedboot die ook nog eens langs de kust van South Beach zal varen.
We gaan eerst met de bus naar de Bayside Marketplace.
En daar ligt de boot te wachten. Het is een super tocht onder het genot van echte Miami Vice muziek scheuren we over het water. 1000 pk zegt Jaco.
Na de toer hebben we nog wat bij de haven rondgelopen. Er is hier ook een gezellige Mall. Hier zit ook de Bubba Gump restaurant, Hard Rock Cafe, Hooters en natuurlijk een Victoria's Secret.
Hierna een rondje met de Metro mover dat is een treintje op een rail dat op 10 meter hoogte rijd. Het is gratis dus dat moesten we uitproberen.
S Avonds nog even naar Ocean Drive met alle mooie neon verlichting geweest en sushi gegeten. Het is super jammer maar het einde is in zicht.
Morgen moeten we om 2 uur op het vliegveld zijn. We vliegen om 5 uur richting Frankfurt. Daarna hopen we zondagmorgen in Amsterdam aan te komen. De laatste update zal dus vanuit nederland komen.

1. Patricia Willemsen:
    4 juni 2016
    Ze zijn omgevlogen!!! Elke dag/nacht met plezier jullie belevenissen gevolgd....Nu is het tijd om naar huis te komenGoede reis en geniet nog maar even van het weer