Pont-d'Arc

19 mei 2019 - Vallon-Pont-d'Arc, Frankrijk

19 mei

Toen we gisteren aan kwamen zag ik dat er op deze camping ook plaatsjes gelijk aan de rivier waren. Ik was meteen enthousiast en zei tegen Jaco dat ik zeker een plaatsje aan de rivier wilde. Ik had er niet op gerekend dat als er net een stroomversnelling voor de camping ligt zo'n rivier toch best wel veel lawaai maakt. 😯

Dat word wat met slapen dacht ik, maar ik laat me niet kennen. Gelukkig helpt het kijken naar het eurovisie songfestival en het drinken van de heerlijke rose, van de wijnboer van een paar dagen geleden erg goed tegen het lawaai van de rivier😂. We slapen heerlijk

S morgens worden we wakker met het gezellige getik van de regen op het dak. Dat word eens lekker uitslapen, het is tenslotte vakantie.

Na een laat ontbijtje word het buiten wat lichter en gaan we richting het stadje om de gratis bus naar de Pont-d'Arc te nemen. De Pont-d'Arc is een natuurlijke boog over de rivier de Ardeche.

Het is echt heel mooi. Nog een stukje gewandeld, een paar drankjes gedaan op een terrasje in het stadje en weer richting de camping.

Morgen vertrekken we weer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl