Osaka dag 2

1 januari 2020 - Osaka, Japan

Gisteravond zijn we nog samen met Ellen uit eten geweest. En nog een stukje door de stad gelopen. Ze hebben hier een straat die helemaal versierd is met lichtjes, echt heel mooi. Om 10 uur ging dan toch ook bij ons echt het licht uit.

Vanmorgen waren we vroeg wakker en zaten we om 07.15 al aan het ontbijt. Daarna ging het richting de markt. Onderweg kwamen we een speelhal tegen en die wilden we toch wel even van binnen zien. Je weet echt niet wat je ziet. Honderden verschillende speelautomaten en terwijl ik dacht dat wij toch wel echt de enige zouden zijn die om 8.45 al in een speelhal waren bleek al snel het tegendeel.

Daarna naar de overdekte markt, Kuromon Market, een lange straat met stalletjes die van alles verkopen maar vooral eten en veel vis en zeevruchten. Natuurlijk ook verse sushi en sashimi. Helaas hadden we pas ons ontbijt op en hadden we nog geen honger

Ellen besloot om naar Nara ( een plaats in de buurt van Osaka) te gaan en wij wilde liever nog iets meer van Osaka zien. We zijn nog op het Umeda Sky Building geweest en naar Osaka Castle.

'S avonds nog eens naar het centrum om wat te eten, het was er erg druk. We hebben het oudjaar uitgezeten in de gezamenlijke ruimte van het hostel.

1. P . Saman:
    1 januari 2020
    Met de beste wensen vanuit ZuidBeveland .