Change of plans

26 mei 2019 - Avignon, Frankrijk

Onze plannen om richting Spanje te rijden worden gedwarsboomd door de weersvoorspellingen. Richting het zuiden word voor de komende 2 dagen veel regen voorspeld en we zijn niet van plan om naar Spanje te rijden om in de camper te zitten. Dus we veranderen onze plannen nog maar eens, dat is het voordeel van een camper.

In plaats van naar het zuiden gaan we naar Avignon. Voorspelling is 2 dagen mooi weer en daar gaan we voor. Weer richting de Camargue en dan naar het noorden. Als we de Camargue uit rijden zeg ik tegen Jaco dat we dan nog wel even kunnen stoppen bij het winkeltje langs de weg waar ze zulke lekkere kersen hadden. Als we willen stoppen zien we dat er van het winkeltje niets over is, het s tot op de grond afgebrand. Wat erg 😢.

Hoe verder we rijden hoe mooier het weer word. We vinden een mooie camping vlakbij het centrum, maar toch lekker rustig. Als je naar de stad wil kun je met een gratis pontje over de Rhone.

Avignon is een prachtige stad. We bezoeken natuurlijk de Pont D'Avingnon en het Palais des Papes. Indrukwekkend.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Patricia Willemsen:
    26 mei 2019
    Geflambeerde kers is ook lekker🍒