Camperreis door Frankrijk.

11 mei 2019 - Liverdun, Frankrijk

10 mei 2019

Vandaag vertrekken we met de camper richting Frankrijk. We hebben 3 weken en waar we uit komen ligt aan het weer en waar we zin in hebben.

Eerst moeten we nog langs Veldhoven om een reparatie aan de camper te laten doen. Gelukkig worden we gelijk geholpen en na een paar uur staan we klaar om te gaan.

We rijden naar het zuiden en lunchen rond 2 uur in het zonnetje op wandelparking Kelchterhoef in Houthalen.

Verder richting zuiden.  Een paar uur en wat files later hebben het wel gehad. We stoppen op de parking van de ski piste van Baraque de Fraiture, het is nog mooi weer, we lopen een rondje, warmen een parkje van thuis op en hebben een heerlijke, rustige eerste nacht.

11 mei 2019

Bij het wakker worden hoor we de regen tikken op de camper. Kacheltje aan want het is hier op 625 meter hoogte maar 4 graden. Na een rustig ontbijtje besluiten we in Luxemburg te gaan tanken en dan verder naar het zuiden tot we het beu zijn.

Helaas is de regen vandaag een echte spelbreker. Het regent gestaag de hele dag. In de buurt van Nancy vindt Jaco het genoeg geweest. We staan nu op een camping aan de Moezel. Les Boucles de Moselle in Liverdun. Het weer knapt morgen op dus dan blijven we nog een dagje hier. Je moet hier mooi kunnen fietsen. We zien wel.https://www.lesbouclesdelamoselle.comhttps://www.lesbouclesdelamoselle.com/fr/