Bedoin, bij de Mont Ventoux

28 mei 2019 - Bédoin, Frankrijk

Vandaag richting de Mont Ventoux. Het is maar een uurtje rijden maar de omgeving is weer heel anders.

We zitten weer op een mooie camping. De toegangsweg was even een beetje stijl en smal maar de moeite waard. We hebben een mooi plekje en het weer is nog steeds goed.

S middags bezoeken we het dorp, dat bekend als het begin van de beklimming van de MONT Ventoux. Er zijn inderdaad veel wielrenners, maar ook veel leuke restaurantjes en cafeetjes. We lopen een rondje en we zien een huis te koop staan. Het is van een Nederlander en zijn naam staat er ook bij. Toevallig is hij in de tuin aan het werk en Jaco kan het natuurlijk niet laten om hem bij zijn voornaam aan te spreken. De man snapt er niks van hoe Jaco zijn naam kende, maar na een paar minuutjes is het ijs gebroken en krijgen we een rondleiding en een verhaal 🤔. Ik sta erbij en kijk erna. Het is soms niet te geloven.

Een kwartier later nadat hij zijn gehele perceel heeft laten zien staan we weer op de stoep.

Dan maar een drankje bij het cafeetje op het plein.

Bij de camping is een restaurantje waar we s avonds pizza bestellen met een flesje rosé dat we meenemen naar de camper.

Lekker hoor.

1. Anick:
    29 mei 2019
    En is 't koopcontract van het huis in Frankrijk al getekend? Dan hebben we een mooi plekje om op vakantie te gaan!!
  2. Margo Mol:
    29 mei 2019
    Zat toch net iets boven het budget anick
  3. P . Saman:
    30 mei 2019
    De accu flink doorladen Jaco daar in Frankrijk. Dan kun je er straks op de Power weer stevig tegen aan .